מחירון שירותי אינסטלציה

פוסט זה, "מדריך המחירים של שרברב: על מה להמליץ" הופיע לראשונה בבלוג MoneySmart. בכדי לעזור לבעלי בתים להבין את עלות תיקוני הצנרת והחימום בבתיהם ולעזור להם לאמוד את המחירים הטובים ביותר לתיקוני אינסטלציה וחימום באזורם, יצרנו את המדריך למחירי אינסטלטורים. זה כולל הכל החל מהתקנה ותחזוקה של המערכת הסניטרית וכלה באפשרות שרברב יבדוק את המערכת במידת הצורך.

עליך להגיש הצעה בכתב עם התברואה הנדרשת ועלויות נלוות

ברגע שאתה מסמר מחירים, אתה יכול לעשות יותר עסקאות אינסטלציה מאשר אם פשוט משאיר אותם תלוי ב"פיקוח הצנרת "או" הצעת המחיר ". אתה יכול לבקש מהשרברב של שירות האינסטלציה שלך לומר לך את המחיר הסופי שאתה משלם. מה שיקרה הוא שכפי שאחרים יגידו לך, חלקם עשויים לגבות מחיר גבוה יותר מאחרים עבור שדרוג מתקן סניטרי או תיקון שיטפון במרתף.

ככל שתוכלו לספק להם יותר מידע, כך יהיה לאינסטלטור קל יותר לקבל מושג לגבי העלות. לאחר שתכיר את אפשרויות התמחור והעלויות הנוספות, תן להם להגיע לפרטים, כגון הערכת הצנרת.
לעוד פרטים אודות מחירון שירותי אינסטלציה מומלץ להעיף מבט ב- or-in.co.il

שים לב למילה "ממוצע" מכיוון שיש כמה משתנים הכלולים בחשבון התברואה

לשיחת חירום כשרברב, עליכם לצפות לדמי מינימום של 1,000 עד 2,500 דולר, בתוספת 100 דולר נוספים עבור שירותי חירום. כל השרברבים והשרברבים משלמים בסופו של דבר את דמי המינימום שלהם וגובים דמי גבייה, חלקם משתנים.

אם האינסטלטור שלך מציע תעריף אחיד, זה כנראה יעלה בין 130 $ ל -520 $ לתקן שירותים או לברז או לחבר ניקוז. אתה יכול לחסוך את עלויות השרברב על ידי ביצוע העבודה בעצמך, גם אם זה עולה יותר מ -1,000 דולר.

רוטו – שרברבים שורשים יעריכו באופן אישי את הבעיה ואז יציעו לכם את התיקונים הנדרשים. אם המחיר נראה מעט גבוה, ייתכן שתהיה מעוניין לבצע את התיקון בעצמך, גם אם הוא עולה יותר מ -500 דולר.

האגרות שגובה אינסטלטור תלויות במקום מגוריך ועשויות להשתנות בהתאם לרמת המיומנות שלך

חלק מהשרברבים יפרקו את המחיר שהם משלמים במסגרת תשלום נפרד עבור עבודה, בעוד שאחרים יגבו מחיר אחיד עבור שיחת שירות. מהירות ההתקנה משתנה במידה ניכרת ותלויה במה שאתה מחשב לשעה ועלויות הפרויקט. אינסטלטור בתעריף קבוע יחשב את הזמן שנדרש להשלמת המשימה.

התצוגה לעיל מאפשרת לאינסטלטור להתאים את המחירים בהתאם לעלות הפרויקט ולזמן הדרוש לעבודה.

ישנם הרבה גורמים המשפיעים על תמחור התברואה ואין תשובה נכונה לשאלה כמה לשלם

אם אתם שוכרים אינסטלטור זול, יתכן שתצטרכו להתמודד עם תשלום נוסף עבור דברים ששרברבים אחרים בדרך כלל כוללים בתמחור שלהם מלכתחילה. אינסטלטורים יכולים לקחת מגוון רחב של זמן – משימות מאומצות כמו תיקון שירותים וניקוז ניקוז.

תיקוני אינסטלציה וחימום

תיקונים לצנרת ודליפות דולפות מוצעים במחירים שנעים בין 100 $ ל -300 $. שירותי התברואה הזולים ביותר כוללים הסרת נקזים סתומים ותיקון ברזים ושירותים. מחירים בתעריף אחיד נעים בין 100 ל -400 דולר לדברים כמו סתימת ניקוז, תיקון מחממי מים, משאבות ביצה וכן הלאה. העלות הממוצעת של אינסטלציה של בית חד-משפחתי בארה"ב היא כ- 75-250 דולר לתיקון דוד מים או ביצה ומשאבות.

כדי להתקין את הצנרת הקיימת שלך, תזדקק להיתר ותצטרך לעבוד עם אינסטלטור מורשה, אינסטלטור או אינסטלטור מקומי. כדי להעביר את המתקנים הסניטריים הישנים שלך ולהעביר אותם לבית חדש עם מתקנים סניטריים חדשים או מחממי מים חדשים או משאבות ביצה, אתה זקוק להיתר. עבודה מול קבלן אינסטלציה מורשה וקבלן אינסטלציה מוסמך עובדת בתשלום של 100 עד 200 דולר למטר מרובע.

רישיון אינסטלטור הוא תעודה המראה כי האינסטלטור הוא מאומן, מאומן וזכאי כדין לבצע עבודות אינסטלציה.

עבודות אינסטלציה נפוצות כוללות תיקון ברזים דולפים

החלפת צינורות פרוצים, התקנת מחממי מים, תיקון צינורות גז והתקנת צינורות מים. אינסטלטור מספק שירותי תברואה וניקוז כלליים, כולל תחזוקה ותיקון של מערכות תברואה כמו אינסטלציה, חשמל, מים, חיבורי ביוב וביוב, וכן התקנת מתקני תברואה חדשים, צינורות וציוד סניטרי אחר. אינסטלטורים מספקים גם שירותי תחזוקה ותיקון כמו התקנה ותחזוקה של מחממי מים חמים וקרים, צינורות מים וצינורות.

למרות שישנם גורמים חשובים המשפיעים על המחיר

בואו נראה איזה שירותים אחרים אינסטלטורים מציעים בדרך כלל. לאחר שקראתם את רשימת שירותי האינסטלציה ומעולם לא הצלחתם בתור אינסטלטור, יהיה לכם מושג טוב לגבי המחיר שגובה האינסטלטור שלכם. אם אתה מתקשר לחברת אינסטלציה גדולה – בתעריף קבוע – ונגרע ממך לפני שאתה מפסיק להתקשר, ניתק את השיחה ופנה לאינסטלטור מכובד מקומי שיחייב אותך בגין הזמן והחומרים שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן