זה אולי נראה נהדר לקבל צ'ק גדול מהממשלה, אך זהו מיתוס שמצב ההחזר שלך על מס הכנסה ימתין זמן רב, או שייקח לעד עד למס הכנסה להנפיק לך החזר כספי. בכל פעם שאתה מגיש החזר מס ללא כל בעיה, זכור שהחזר המס תמיד יכול לדרוש בדיקה נוספת או להימשך זמן רב יותר ולקח לך החזר כספי משנה קודמת 21 יום. החזר המס שלך אומר לך ששילמתם מס יתר השנה וחייתם על פחות משכר משכורת לאורך כל הדרך.

אם זה זמן רב

גלה מדוע יתכן שההחזר שלך יתעכב ולמה זה לא יכול להיות הסכום שציפית. במקום להמתין את מספר השבועות המקסימלי הדרוש לעיבוד ההחזר, אנו ממליצים לבדוק את סטטוס החזרתך באופן מקוון לפני שתפנה למשרד. הגב בהקדם האפשרי כדי שנוכל לאמת את המידע שלך ולשלוח לך את ההחזרים שלך באופן מקוון ופעם או יותר לפני שנפנה אלינו. כדי שתוכלו להשיג אותם אליכם בהקדם האפשרי.

אם תנסה לעבד את ההחזר שלך במסגרת הזמן שהוזכרה לעיל, התהליך עשוי להימשך זמן רב יותר בגלל אופי הליך ההחזר.
למידע נוסף אודות החזר כספים מהמדינה כדאי לבדוק כאן: tbc.org.il

אם זה לוקח יותר זמן

נניח חודש או חודשיים, אולי כדאי להגיש מועמדות מחדש ולשלוח אם תקבל גם את ההחזר. אם אתה מוותר על ההפקדה הישירה, ודא שכתובת הדואר שלך נכונה בעת בקשת אימות החזר כספי בדוא"ל, מכיוון ששגיאות עשויות לעכב או לעכב את ההחזר אם המידע בתשואה שלך אינו תואם את המידע שנמסר על ידי המשרד. אם פג תוקף הזמן המשוער להחזר ועדיין לא קיבלת אותו, המדינה עשויה להציע לך אפשרות להתקשר למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1-888-745-4357 לקבלת מידע נוסף.

שם תוכל לברר אם ההחזר הכספי שלך מעובד ולקבל מידע נוסף ליצירת קשר

כדי לאשר שההחזר שלך התקבל. מס הכנסה ישתמש גם בעמוד זה כדי ליידע אותך אם סכום ההחזר הופחת, למשל, מכיוון שאתה חייב כסף למס הכנסה עבור החזרות קודמות. אם יש לך שאלות או שאתה זקוק להחזר המס החזר, אנא פנה למחלקת החזר כספי בטלפון 1-888-745-4357 לקבלת מידע נוסף. אתה יכול גם להתנגד אם סירוב להחזר כספי או אם אינך מסכים להתאמת תביעתך על ידי המבקר.

למי שמצפה להחזר, יתכן שייקח כמה ימים עד שהמדינה תעבד את ההחזר שלך, או שזה ייקח כמה שבועות. לאלה עם החזר צפוי של 1,000 דולר ומעלה, אתה יכול להמתין עד סוף שנת הכספים, אך מדינות מסוימות עשויות להימשך עד כמה חודשים.

מדינת ג'ורג'יה סומכת על חששות משלמי המסים מסירוב החזרים והחלה במסע הסברה

כדי להזהיר את משלמי המסים בעיכובים. ג'ורג'יה מזכירה לנישומים המתקשרים לפרקליטות המדינה לבחון האם הם יכולים לצפות לעיכוב, ומזכירה להם שהם מתקשרים לבקש החזר רק אם עברו יותר משמונה שבועות מבלי שהגישו תביעה. אנו ממליצים לך להתקשר רק כאשר תתבקש להחזיר, ואנחנו נגרום למשלמי המסים להמתין זמן רב יותר להחזר שלהם, לפעמים הרבה יותר זמן, כדי לראות אם נוכל לסלק הונאות נוספות.

בדוק את מצב החזר המס שלך על ידי בקשת החזר מס באתר משרד האוצר

אם אתה מצפה שההחזר או ההחזר שלך לא יגיעו במסגרת פרק זמן זה, תוכל להשתמש בטופס בדיקת הסטטוס כדי להבטיח שאין בעיה. למדינות שיש להן מס הכנסה אישי יש כלים מקוונים שיכולים לעזור לנישומים להבין אם הם חייבים החזר כספי.

כדי לבדוק את מצב החזר המס הממלכתי שלך, בקר באתר נציבות המס של אוקלהומה ולחץ על הקישור "בדוק את ההחזר שלך". בעמוד זה תוכלו ללמוד עוד על החזרי מס ממלכתיים ולענות על שאלות כלליות לגבי החזרי מדינה. ניתן לראות את ההחזר באתר משרד האוצר ובמשרדי מיסים ממלכתיים ומקומיים אחרים. כדי לבדוק את הסטטוס שלך בהחזר המס שלך, אנא בקר בדף זה של ועדת המס באוקלהומה.

בכדי להזין את פרטיך ולראות את מצב ההחזר שלך, לחץ על "היכן ההחזר שלי? לחץ על קישור זה כדי לבדוק את מצב ההחזר ולאחר מכן הזן את השם, הכתובת, מספר הטלפון וה- כתובת הדואר של משרד המס.

את מצב החזר המס שלך בלואיזיאנה ניתן למצוא על ידי ביקור בדף נקודת הגישה של משלם המסים של לואיזיאנה ולחיצה על "איפה ההחזר שלי?" בתחתית

עליך לציין את השם, כתובת, מספר טלפון וכתובת דוא"ל של משרד המסים והסכום שאתה מצפה להחזר כספי שלך כדי לראות את הסטטוס וההחזר מאתר המדינה. אם אתה רוצה לבדוק את סטטוס החזר המס בווירג'יניה, עבור אל "The". איפה ההחזר הכספי? תוכל למצוא את המדינות שלמטה הנכנסות ישירות למעקב החזר המס הממלכתי שלנו כדי שתוכל לגלות היכן החזרים המדינה שלך.