בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים אורגני הוא הדרך הטובה והבטוחה ביותר להגדלת תעבורת האתרים.

במילים פשוטות, אופטימיזציה למנועי חיפוש עוסקת בהגדלת כמות ואיכות התעבורה האורגנית לאתר שלך.

"תנועה אורגנית" מתייחס למספר המבקרים בעמוד שלחצו באתר שלך כתוצאה מחיפוש יזום בגוגל באו במנוע חיפוש אחר כגון בינג יאנדסק ואחרים. זאתף להבדיל מתנועה ממומנת אשר מגיעה כתוצאה מקמפיינים פרסום ממומנים במנועי חיפוש או ברשתות חברתיות (מוכר גם כ- PPC שמשמעותו Pay Per Click).
למידע נוסף בתחום של מה זה קידום אורגני במנועי חיפוש וקידום אורגני כדאי לבקר ב- heroranks.com

SEO – קידום אתרים או "אופטימיזציה למנועי חיפוש" הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר להצלחת אתר בעולם הדיגיטלי.

SEO עובד על ידי אופטימיזציה של האתר שלך עבור מנוע החיפוש שאתה רוצה לדרג

בין אם זה גוגל, בינג, יאהו, יאנדקס או כל אחד ממנועי החיפוש הפופולריים האחרים. סוג זה של קידום אתרים מתמקד באופטימיזציה של תוכן לטובת קריאות טובה יותר של מנועי החיפוש.

ההבדל העיקרי בין SEO ל- SEM

הוא שאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתמקדת באופטימיזציה של האתר שלך כך שתקבל תנועה מתוצאות חיפוש אורגניות והגדלת התעבורה האורגנית, ואילו SEM כולל הגדלת התנועה וגם הצגת מודעות בתשלום כדי להגדיל אותה.

היתרון הגדול של תנועת SEO הוא בכך שהוא מהווה מקור רציף לתעבורה חופשית, שאינה תלויה בתשלום שלך. כך שאם מנועי החיפוש והאסטרטגיות שבחרת יעילים התונעה תזרום לאתר שלך לאורך זמן.

יישום קמפיין קידום אתרים אורגני אינו מבטיח שהעסק שלך יעלה מיידית למקום הראשון בתוצאות החיפוש

אך עבודה טובה ונכונה לאורך זמן אכן תגרום להאתר שלך להמצא גבוה בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP), מה שיכול להביא לך יותר תעבורת גולשים והכנסות רבות יותר.

בסופו של דבר

חיפוש אורגני הוא האסטרטגיה הטובה ביותר של קידום אתרים להגדלת התעבורה לטווח הארוך לאתר שלך. אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים היא תהליך של עדכון ושיפור מתמיד של האתר שלך בטקסט רלוונטי ושימוש בסימני HTML מתאימים כדי להציג מידע זה למנועי החיפוש. המטרה היא לבצע אופטימיזציה לאתר כך שיהיה ידידותי למנועי חיפוש ויופיע ראשון במילות המפתח הרלוונטיות.