מדוע כדאי להפסיק לקנות קישורים ולהתחיל לבנות אותם

קניית קישורים אינה אסטרטגיית שיווק בת קיימא. זה לא יעבוד בטווח הארוך ויכול לפגוע בדירוג האתר שלך. במקום לקנות קישורים, כדאי לבנות אותם על ידי יצירת תוכן איכותי וקידומו בערוצי המדיה החברתית.

במדריך המעודכן הזה, אנו דנים כיצד לקנות קישורים, מדוע כדאי להפסיק לעשות זאת וכיצד לבנות אותם במקום זאת.

קניית קישורים היא מנהג נפוץ בעולם ה-SEO. הוא משמש לעתים קרובות כדי להגביר את הפופולריות של אתר אינטרנט ולדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. עם זאת, גוגל נוקטת בפעולות נוקשות נגד שיטות עבודה אלו וזה יהיה רק עניין של זמן עד שהיא תתחיל להעניש אתרים על קניית קישורים.

הדרך הטובה ביותר לבנות קישורים בימינו היא על ידי יצירת תוכן באיכות גבוהה שאנשים ימצאו בעל ערך וירצו לשתף עם חבריהם או עמיתיהם. בדרך זו, אתה לא רק בונה קישור משלך אלא גם מקבל קישורים נכנסים מאתרים אחרים שיעזרו לך לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש.

מתאר פוסט בבלוג:

קניית קישורים היא נוהג נפוץ בקידום אתרים, אבל היא גם אחת מטכניקות הכובע השחור. השימוש בטכניקה זו יכול להעניש אותך על ידי גוגל. הדרך הטובה ביותר לקנות קישורים היא להשתמש באתר משלך כמקור הקישור.

להלן כמה טיפים לקניית קישורים:

– ודא שהקישורים שאתה קונה רלוונטיים ושהם אינם ספאמיים או באיכות נמוכה. – אם אתה רוצה לקנות קישור מאתר אחר, ודא שהוא לא נמצא באתר שותפים או בלוג ללא תוכן. – ודא תמיד שלאתר שאתה קונה ממנו קישורים יש סמכות דומיין טובה כי זה יעזור לדירוג שלך.

דיברנו על קניית קישורים כבר זמן מה, אבל עבר זמן מאז שפרסמנו מדריך מעודכן.

אז כדי להתחיל, מהם קישורים?

קישורים הם היפר-קישורים באינטרנט המפנים לאתרים או דפי אינטרנט אחרים. הם משמשים להפניית תנועה מאתר אחד לאחר.

ניתן למצוא אותם בכל חלק באתר כגון: בסרגל הניווט, בתחתית פוסטים ודפים, בכותרות תחתונות ובסוף מאמרים. כאשר תלחץ על אחד מהקישורים הללו, זה יעביר אותך לעמוד אחר.

רכישת קישורים אינה בלתי חוקית, אך היא מנוגדת להנחיות של גוגל למטרות קידום אתרים ויכולה לגרום לאתר שלך להעניש על ידי גוגל מה שיפחית את הדירוג שלך.

זה לא

מבוא:

קניית קישורים היא נושא שנוי במחלוקת בתעשיית ה-SEO. אנשים רבים מאמינים שרכישת קישורים היא לא אתית או אפילו לא חוקית. עם זאת, ישנם מקרים שבהם רכישת קישורים יכולה להיות השקעה רבת ערך עבור העסק שלך.

כדי לעזור לך להחליט אם רכישת קישורים שווה את זה עבור העסק שלך, ריכזנו רשימה של היתרונות והחסרונות כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

יש הרבה חברות שמציעות לקנות עבורך קישורים. אבל השאלה היא איך יודעים באיזו חברה לסמוך?

מאמר זה יעזור לך לגלות מה לחפש בחברה וכיצד לקנות קישורים מהם.

הסכנות בקניית קישורים

קניית קישורים היא מנהג שקיים כבר זמן רב. זה נעשה במאמץ לשפר את דירוג האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

חשוב לציין שקניית קישורים עלולה להיות מסוכנת מאוד שכן היא עלולה להוביל לעונשים של מנועי חיפוש, כמו גוגל.

קניית קישורים היא נוהג שנמשך כבר שנים רבות. זה שימש במקור כדרך להשיג דירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי חיפוש (SERPs) וזה נתפס גם כדרך להשיג יותר תנועה. עם זאת, עם הצגת Google Penguin ועדכונים אחרים כאלה, התרגול הפך פחות פופולרי.

קניית קישורים יכולה להתבצע בשתי דרכים. האחת היא על ידי תשלום עבורן או דרך סוכנות או בעצמך. השני הוא על ידי בקשתם מאתרים אחרים שמוכנים למכור את הקישורים שלהם. יש הרבה סכנות הכרוכות בקניית קישורים ואתה צריך להיות זהיר כשאתה עושה זאת. אתה רוצה לוודא שאתה לא בסופו של דבר מקבל עונש על ידי גוגל או מנוע חיפוש אחר בגלל נוהג זה.

היתרונות של בניית קשרי קישור

קניית קישורים היא נושא שנוי במחלוקת. יש הרבה אנשים שדוגלים בזה ויש הרבה אנשים שמגנים את זה. הסיבה לכך היא שאיכות הקישורים אינה מובטחת והסיכון להיענש על ידי גוגל הוא גבוה.

במאמר זה, אחלוק את מחשבותיי על קניית קישורים ואספק כמה טיפים שיעזרו לך להחליט אם כדאי לקנות אותם או לא.

יש הרבה סיבות לקנות קישורים. לדוגמה, ייתכן שתצטרך לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך או אולי תרצה לגרום ליותר אנשים ללחוץ על האתר שלך. במאמר זה נבחן את היתרונות של בניית קישורים וכיצד ניתן להתקדם בקניית קישורים.

פיתוח קישורים הוא היבט חשוב בשיווק מקוון. זה נתפס כדרך לשפר את הנראות של אתרים ולהגדיל את התנועה אליהם. ישנן דרכים רבות שבהן ניתן להשיג פיתוח קישורים, אך אחת השיטות הפופולריות ביותר היא באמצעות קניית קישורים מאתרים אחרים. מאמר זה יראה כיצד ניתן לעשות זאת ומה זה כרוך עבור מי שרוצה לעשות זאת בעצמו.