הקדמה: מדוע כדאי לך לבדוק את הקישורים שלך?

קישורים הם עמוד השדרה של כל אתר אינטרנט. הם מה שמחבר את התוכן שלך לאתרים ולמנועי חיפוש אחרים. אל לנו לזלזל בחשיבותם של קישורים בקידום אתרים, מכיוון שהם יכולים ליצור או לשבור את דירוג האתר שלך.

בדיקת קישורים היא חלק חשוב בשמירה על אתר אינטרנט בריא. הסיבה לכך היא שחלק מהקישורים עלולים להישבר עקב שינויים באינטרנט, השבתת שרת או סיבות אחרות. בדיקת קישורים על בסיס קבוע תשמור על פעילות האתר שלך בצורה חלקה ותמנע ממנו להיענש על ידי מנועי החיפוש על קישורים שבורים.

ישנן דרכים רבות לבדוק קישורים שבורים באתר שלך, אך אחת השיטות הפופולריות ביותר היא שימוש בכלי בדיקת קישורים כמו Link Checker מבית Ahrefs. זה עוזר לך למצוא בקלות כל קישור שבור שעשוי להשפיע על הדירוג שלך ונותן לך א

האינטרנט הוא מקום עצום וקל ללכת לאיבוד.

חשוב לעקוב אחר הקישורים שלך כדי שלא תאבד את הקהל שלך או תפספס הזדמנויות. אתה יכול לעשות זאת באמצעות בודק קישורים שבורים.

ישנם כלים מקוונים רבים שעוזרים לך לבדוק קישורים שבורים וכולם פועלים בדרכים שונות. חלקם מאפשרים לך להזין את כתובת האתר של דף האינטרנט או האתר, בעוד שאחרים יסרוק את כל האתר באופן אוטומטי ויספקו רשימה של כל הקישורים השבורים שנמצאו.

כמו כן, עליך לעקוב אחר שגיאות בעת צפייה בדפי אינטרנט, שכן הדבר עשוי להצביע על כך שמשהו לא בסדר בחיבור או בהגדרות הדפדפן שלך.

מהו קישור נכנס וכיצד הוא משפיע על הבלוג שלי?

קישור נכנס הוא היפר קישור מאתר אחד לאחר. זה נקרא גם הפניה נכנסת או קישור נכנס. קישורים נכנסים חשובים לאתר שלך מכיוון שהם נותנים לך יותר אמינות ואמינות.

ישנן שתי דרכים לבדוק קישורים:

1) בדוק את מספר הקישורים היוצאים בדף כדי לראות כמה אתרים מקשרים אליו.

2) בדוק את מספר הקישורים הנכנסים בדף כדי לראות כמה אתרים מקשרים אליו בחזרה.

ישנן דרכים רבות לבדוק קישורים. אחת השיטות הקלות ביותר היא להשתמש בכלי בודק קישורים. כלי בודק קישורים מסוגלים לנתח את הקישורים הנכנסים של האתר שלך ולומר לך מה עליך לעשות כדי לייעל את הבלוג שלך לאופטימיזציה טובה יותר למנועי חיפוש.

ישנן סיבות רבות לכך שבבלוג שלך אין קישורים נכנסים. אחד מהם הוא שעדיין לא יצרת שום תוכן והשני הוא שלא העלית את התוכן שלך באתרים אחרים או בחשבונות מדיה חברתית, מה שאומר שיהיה קשה לאנשים למצוא אותו. חשוב שתיצור תוכן ותעלה אותו לאתרים אחרים, כדי שאנשים יוכלו למצוא אותו בקלות רבה יותר באמצעות מנועי החיפוש.

מהם הכלים הטובים ביותר לבדיקת הקישור שלך?

ישנם כלים רבים זמינים לבדיקת הקישור שלך. חלק מהפופולריים שבהם הם:

Google Search Console

מוז

פתח את סייר האתר

אבחון קישור

ישנם מספר כלים זמינים לבדיקת קישורים. הנה הטובים שבהם אתה יכול להשתמש.

הכלי הטוב ביותר לבדיקת קישורים הוא Link Detox. זהו כלי מקוון חינמי שבודק את הקישורים באתר האינטרנט שלך ומתריע על כל בעיה אפשרית.

בודק הקישורים הטוב ביותר באינטרנט הוא בודק ה-URL של גוגל שניתן למצוא בדף התוצאות של מנוע החיפוש שלהם.