שיימינג מקוון ולחץ ציבורי עז גורמים למספר הולך וגדל של עסקים בקלגרי לסגור את שעריהם לחלוטין תחת COVID-19. בעבר, עסקים מקומיים קטנים נאלצו להגביל את יכולתם להתגונן מפני גנבים אופורטוניסטים ולקוחות פוגעניים, ולא התנגדו. עכשיו מדיה חברתית היא דרך נגישה לבייש אותם על התנהגות רעה.

נראה כי בושה הפכה להיות יכולת ליבה של האינטרנט

שיכולה להרוס חיים ופרנסה. יתר על כן, יזמים צריכים לשקול ליישם מדיניות מדיה חברתית המגנה על חברות מפני עובדים המפרסמים מטעם החברה, או מפני צדק מדיני חברתי בכוונה טובה וערנית העלולה להכות אותם בחזרה. בעבר לא סיכנו להיות מושפלים בפומבי לנצח, כפי שחווה העולם באמצעות שיימינג מקוון. הבושה הציבורית של אנשים פרטיים, מותגים ומוסדות קלה בהרבה, ולדעתי חברות צריכות לעודד את כולם לעבור לטוויטר ולהיות עצמם. אני נאיבי לחלוטין, אבל אני לא יזם, וגם לא יזם.

בסופו של דבר

סיפוק רגעי של פוסט מביש אינו שווה את האיום במשפט. כאשר החברה שלך יוצרת או משתפת פוסטים מבוישים ציבוריים, עליהם לזכור שבסיפור של התנהגות ראויה לגנאי באמת, עשויים להיות עוברי אורח תמימים שמבוישים בפומבי, או טעויות מטופשות שאינן מידתיות באופן דרסטי. וודא שאתה מודע לתוצאות הללו, בין אם מדובר בעמית שכבר בייש אותך בפומבי או בעובד שכבר מתבייש או מתכנן לבייש אותך בפומבי. יתרה מכך, תוכל ללמוד ולעבור הלאה ללא חשש מתביעות משפטיות, בריונות ברשת או לשון הרע. אף על פי שהמושג הכללי של שיימינג נתפס לרוב באופן שלילי בהתייחס לאנשים פרטיים, שיימינג רגולטורי יכול לשרת מטרה חברתית וכלכלית כדאית אם רשויות מינהליות מבקשות לקדם התנהגות ארגונית אחראית. לדוגמה, הרגולטורים צריכים לשקול את עלות הבושה לפירמות, לרשויות ולציבור. בעוד שהבושה עצמה יכולה ללבוש צורה של פוסט מבויש ציבורי באתר החברה או ברשתות החברתיות, הודעה מוקדמת על בושה יכולה להוות גורם מרתיע ולהפחית התנהגות לא רצויה של חברות תרופות גדולות.
לעוד פרטים בנושא של שיימינג עסקי יש לבקר באתר xn--8dbcambdbusobg.co.il

מהבחינה הזו

הודעה קצרה בשם חברה מסוימת יכולה להיות יעילה יותר ממסע פרסום ארוך טווח של שיימינג ציבורי, והמרת הנתונים לערך שווי פשוט יכולה לספק מסר פשוט יותר להפצה רחבה. התקשורת עשויה לכלול גם אפשרות שמאמצי ה- FDA לשנות את התנהגות חברות התרופות עשויים לסייע בקידום הרגולציה הפרטית על בסיס בושה רגולטורית.

שיימינג ציבורי נחשב לרוב כמעשה נתעב שעלול לגרום נזק בלתי הפיך לאנשים פרטיים (ראו

למשל, אנדראה א. קורצ'יו). השיימה האזרחית יכולה להתבסס על לא יותר מאשר האשמות שווא ועלבונות, ודעת הקהל מושפעת מגופי מדינה אמינים שמגנים בגלוי את מעשי החברה. הפרופסורים האמריקאים ג'פרי הופס ולזלי רובינסון בחנו את הצעת החוק לתיקון דיני מיסים משנת 2013 באוסטרליה ומחקריהם על השפעת השיימה הציבורית על תפיסות הציבור לגבי התנהגות ארגונית. הציבור האמריקני, כמו במקרה של הטרדה מינית ותקיפה מינית, נחשב לעיתים קרובות למעשי אלימות מתועבים כלפי נשים וקבוצות פגיעות אחרות (כגון נשים, גברים, נשים, ילדים, ילדים, מתבגרים, נשים, ילדים, נוער, נשים , גברים, נשים, נשים, ילדים, נשים, נשים, נשים, גברים, גברים, נשים, גברים, נשים, נשים, ילדים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, גברים, גברים, גברים, גברים, נשים , גברים, נשים, נשים, גברים, נשים, גברים, נשים, גברים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, נשים, גברים, נשים, נשים , נשים, נשים, גברים, נשים, נשים, נשים, גברים, נשים, נשים, גברים, נשים, נשים, גברים, נשים, נשים, גברים, נשים, נשים, גברים, נשים, נשים, G. Emily Chiang, ראה תאנה דעת הקהל מבחינה זו יכולה להיות מושפעת גם מנוכחותו של גוף מדינה מהימן שמגנה באופן גלוי את מעשי החברות (ראו, למשל,

אין להתבלבל בין שיימינג למושג השקיפות

שכן הוא נועד t o מגנים בפומבי את פעולותיה של חברה, ולא את פעולותיה (ראו ידין, לעיל, הערה 7), והיא מתמקדת בגנות הודעות במקום בהודעתן. כדי להראות כיצד ה- FDA יכול לעצב טוב יותר את המסרים שלו ולהפוך אותם לנגישים יותר לציבור, על הרגולטור לזהות תחילה את קבוצת השיימינג המיועדת ולבחור את ערוצי המדיה המתאימים ולגבש הודעת שיימינג כדי להעביר את המסר שלה ביעילות ובנגישות.

הפיתרון השיווקי להזכרת מעשים מקוממים אינו שיווק בושה, אלא להזכיר שהם מטופלים ואינם מטופלים. למרות שמשחק הבושה יכול להחריד, יזמים צריכים להבין מה עליהם לעשות בסכנתם וגם מה ההשלכות.